We are family

Har haft en crazy dag med tjejerna idag. Har saknat Emma lite (äntligen fick du höra, eller egentligen se, det du ville höra Zemma) hon har nämligen varit borta hela helgen och vi, coola som vi är, hittar på saker typ varje dag. Insåg för någon dag sen hur mycket jag kommer sakna Sandra sen när hon flyttar, Emma och jag kommer nog inte kunna äga lika mycket utan henne. Förhoppningsvis går allt som planerat till hösten, då kanske vi kan äga tillsammans igen fast i Skåne. Det skulle vara något! Borde kanske sätta mig och plugga lite nu, ska gå på bio med girlsen ikväll! Guldmedlem host host.


Kommentarer
Postat av: SAndra

Naaaaw, buhu :'( Men vi får se till att äga mer än vanligt nu de sista veckorna och göra bort oss mer än vad vi brukar hahah xD Haha och ja, visst saknade vi Emma lite grann allt! :D Men nu är hela trion samlad!

2010-05-03 @ 16:09:56
Postat av: Emma

Haha, finally! Symboliserar bilden att vi ska försöka få vår tredje musketör att stanna med oss, eller försöker vi bara lägga fälleben (inget jäkla snarben) för Sandra? Hur som helst så äger vi.

2010-05-03 @ 20:43:36
Postat av: Sandra

Haha snarben är den korrekta frasen :P Jag får nog ta och sätta ihop en riktig ordlista åt er ;)

2010-05-03 @ 21:09:05
Postat av: Jenny

Jag tycker att bilden äger!

2010-05-03 @ 21:49:26
URL: http://ventus.blogg.se/
Postat av: ellen

sv: jo, den funkar, men någon volym märker jag inte av ;) det är bara det att de inte klumpar sig. ögonfransarna ser ut som spindelben! ;) men det ska nog bli bra. kraaam

2010-05-06 @ 14:01:30
URL: http://cosecarine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0