Två veckor kvar

Idag har det varit en riktig pluggdag, jag har nog aldrig pluggat så många timmar i sträck i hela mitt liv. Sandra och jag läste igår om en studieteknik till tentor, plugga 8-17 varje dag så slipper man plugga kvällar och helger. Så idag bestämde vi oss för att stanna hemma och testa det. Jag var duktig och gick upp kl 7, åt frukost och slappade lite på morgonen men prick kl 8 satte jag mig vid mitt supersnygga skrivbord och satte igång med kemin. Klockan 12 åt jag lunch och satt och pluggade fram till ca 16:30 då jag var tvungen att åka till ett ställe. Nu kan jag alltså sitta här utan att känna att jag behöver plugga, tänkte satsa på det torsdag och fredag så att jag slipper plugga ihjäl mig i helgen. Om ni undrar varför jag pluggar så mycket så har jag två tentor plus en redovisning nästa vecka. Jättestora tentor...jättejobbiga ämnen. Har jag sagt att jag hatar fysik? 

Nog om plugg, kom precis hem från Friskis. Surpriiise! Haha, nej men idag gick jag faktiskt inte på Johns pass...jag kände att jag ville testa något nytt så jag gick på aerobics latin. Jag kan väl inte riktigt påstå att jag ångrar det nu men nästan...fyyy vad svårt det var! Det känns som att jag borde ha det i blodet eller något...haha, men jag kan inte hålla på med höfter hela tiden! Jag är mer...stel, jag dansade balett i massa år, inte så konstigt egentligen! On top of that ställde jag mig längst fram i mitten, fråga mig inte varför men jag kände mig som världens mest osmidiga person där! 

Nu ska jag dricka te och kolla på Gossip Girl...inte långt kvar tills jag slipper allt plugg! Två veckor!




Mmm! Cappuccino i Italien...gimme gimme gimme!

Kommentarer
Postat av: Ellen

GIMME!

2010-05-12 @ 08:40:10
URL: http://cosecarine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0