Update from C

Min resa borjade i mandags, det har varit sa sjukt jobbigt! Forst akte jag tag till Malmo, sen till Kopenhamn, sen sova jag pa flygplatsen vilket var sjukt jobbigt, jag kunde inte sova..sen akte jag kl 6 till Frankrike och kl 10 akte jag till Bogotá. Jag kom fram kl 22:30 pa kvallen...vilken resa! Passade pa att dricka sa mycket som mojligt pa flyget, allt ar gratis! Da maste man! Haha.

Nu har jag passat pa att traffa massa folk som jag inte traffat pa lange, har atit hur mycket som helst (ni kommer inte kanna igen mig nar vi ses igen..) har akt till massa stallen och ikvall ska jag pa barrunda i stan. Vi har dock ett litet problem ikvall, har ar det presidentval pa sondag och da far man varken salja eller dricka alkohol fram till pa mandag. Men vi ska nog lyckas hitta nan liten bar som ar lite olaglig..haha. Ska ut med mina kusiner, det ska bli kul!

Det enda som jag tycker ar jobbigt har ar att jag inte far gora nanting sjalv eftersom alla ar sa radda om mig. Uppmarksamheten man far har ar sjuuk! Tank att folk tittar sadar ackligt pa en och visslar och haller pa. Hur orkar de? Tror de verkligen att jag kommer att ga fram till dem? Haha. SJUKT.

Pa tal om jobbigt kan jag passa pa att saga att jag ar jetlaggad till tusen, jag sover hela tiden. Sover aven nar folk sitter och pratar med mig..haha. Det ar 7 timmars skillnad, klockan ar 11:40 har och hemma borde den var 18:40...det ar jattejobbigt nar klockan borjar bli atta.. buhu. Men men, kul har jag iaf!

Nu hinner jag inte skriva mer, men jag ska forsoka halla er uppdaterade.
Ha det bra! :)

Kommentarer
Postat av: Louise

Tuff resa, men tur att allt gick bra. Du verkar ha det jättebra hittills, fortsätt med det! Njut ordentligt och ha roligt!

Kram <3

2010-05-30 @ 23:34:06
URL: http://thoughtsofagirl.blogg.se/
Postat av: Ellen

Vilken tur att allt verkar bra! Ha det bäst :) Kram

2010-05-31 @ 08:52:36
URL: http://cosecarine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0