Klar!

Nu äntligen är jag klar med basåret! Det var nog det jobbigaste jag har gjort i hela mitt liv, åtta supersvåra kurser samtidigt som mitt liv har vänts upp och ner. Ja, jag måste säga att jag är stolt över mig, jag klarade det här riktigt bra! Som belöning nu då ska jag åka iväg snart, det blir en månads välförtjänt semester till mina släktningar i Colombia. Det ska bli jättekul samtidigt som det är sorgligt att säga hej då till alla här hemma, speciellt mamma. Jag är så mammig!

Uppdateringen har inte varit den bästa på grund av alla prov och redovisningar, och allt annat som jag måste fixa här hemma. Men nu är jag färdig med allt och passar på att slänga in en liten fin uppdatering så att ni har något att läsa medan jag är borta. Haha. Jag ska försöka uppdatera därifrån också och skicka gärna mejl om ni vill veta vad jag sysslar med! Det är kul att mejla :)

Ha det underbart och självisk som jag är hoppas jag att det regnar och är kallt medan jag är borta :)



Saknar redan...buhu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0