Freaky me..

I många år har jag lovat min bror att jag ska se honom spela fotboll men det blir aldrig av. Jag har alltid något bättre för mig när han spelar (vilket är typ varje söndag, haha) eller så orkar jag bara inte. Men idag var jag snäll och gick och kollade på hans match, dessutom var det jättefint väder och mamma köpte en lakritspuck till mig. MM! Efter matchen, eller rättare sagt, efter att ha ätit pizza efter matchen (vad många efter det blev..) bestämde jag mig för att åka till Friskis. Jag kom på att Johns mamma har ett jätteroligt pass där hon har en Mika-låt! Jag blev så glad när hans låt kom! Tänk vad mycket jag skulle ta i till ett pass med bara Mika-låtar..Jösses, jag skulle vara helt död efter. Bara för att jag fick lite Mika-abstinens efter passet var jag tvungen att se hans senaste intervju som är typ 45 min lång. Han är bäst! Längtar till juni :) 


Kommentarer
Postat av: Ellen

Hihi, söt du är!

2010-05-03 @ 10:23:45
URL: http://cosecarine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0