Zzzzz

Har fortfarande stört mycket att göra, passar på att uppdatera bloggen nu när jag sitter och pluggar. Det blir jämt så, så fort jag sätter mig och pluggar kommer jag på hundratrettio andra saker jag måste göra. Det kan bero på att kemi och fysik är så ointressant att jag typ somnar så fort jag öppnar boken eller på att jag har två stora tentor nästa vecka som jag precis börjat plugga till. I vilket fall som helst så måste jag råplugga idag, imorgon och på tisdag. Suck. Men idag ska jag träffa Ellen, vi ska börja förbereda resan! Kan inte fatta att vi åker om lite mer än en vecka, ser fram emot Rom! PIZZAAA!


Haha, lamaste bilden på länge. Elina lyckades ta kort på mig när jag stod och spände mig. Ser ni mina biceps eller? ;)

Kommentarer
Postat av: Ellen

Sv: Tack så mycket Jenny! Och det ska komma från dig :)

Och btw, det var verkligen jättetrevligt att träffa dig idag. SNART SMÄLLER DET!

2010-03-28 @ 18:42:21
URL: http://cosecarine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0