Thousand things to do

Det känns så konstigt att jag redan har varit i Tyskland och att jag snart ska åka till Italien. Tiden går sjukt fort, det är nästan så att man inte hinner med allt man både måste och vill göra. Dessutom är jag förkyld och har jätteont i min högra fot. Jag kanske glömde skriva om det förut men när jag var i Tyskland fick jag jätteont i foten, bara så där, jag har bara ont när jag går, inte när jag bara står på den men det är jobbigt ändå. Det är jättekonstigt och jag kan väl erkänna att det inte blir bättre av att jag tränar men jag ska kolla upp det på fredag! Hur som helst har jag sjukt mycket jag ska hinna med innan jag åker till Italien, måste hinna träffa Ellen, måste handla en del, packa, träffa Elina som kommer hem på fredag (yeeey!), plugga till två jättestora tentor och hjälpa till hemma. Så ni kan ju förstå hur stressad jag känner mig nu...tänkte bara att ni kanske ville veta det (Intressesmurfarna antecknar, haha) Sen när allt är gjort åker vi iväg och det ser jag fram emot! Det ska bli kul att komma härifrån igen, träffa Louise och bara vara i Italien! :)

Kommentarer
Postat av: Louise

Yey! Längtar! :D

2010-03-25 @ 10:33:13
URL: http://thoughtsofagirl.blogg.se/
Postat av: elina

Ohno, foten gör fortfarande ont? trodde det hade gatt över eftrsom jag inte hört mer omd e :/ hoppas de gar över snart!! syns snart!! :*

2010-03-25 @ 10:48:17
URL: http://kartoffelpuffer.blogg.se/
Postat av: ellen

Du får se till att bli bättre i foten för i Rom ska vi flanera runt som aldrig förr ;-) :D

2010-03-26 @ 15:23:44
URL: http://cosecarine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0