Saknar, längtar etc...

Det är så tråkigt att tiden inte räcker till att uppdatera bloggen, det finns alltid något annat som jag måste göra så det blir aldrig av. Har knappt tid att svara på mejl eller ens sitta vid datorn som en vanlig människa...suck. Å andra sidan är det ganska skönt att alltid ha något att göra, har inte varit uttråkad på hur länge som helst och det tycker jag är ganska positivt :) Idag har jag faktiskt träffat två "gamla" kompisar som jag inte träffar så ofta. Först åt jag lunch med Lina på Bernards, det var jättetrevligt! Vi hade en del att ta igen och jag kom på att jag har saknat människan lite, jag saknar alla mina gymnasiebuddies! Det är så synd att man inte hinner/kan träffas så ofta :/ På eftermiddagen efter att ha suttit och pluggat på bibblan (mycket duktigt av mig) gick jag som vanligt på Johns pass och sedan på gymet med min högstadiebuddie Hubbe. Jisses vad jobbigt det var! Kommer nog känna det imorgon...men det är gött att se hur mycket man har förbättrats sen man började träna i höstas, helt sjukt! Kan ta nästan tre gånger mer på alla maskiner och jag känner att min kondition är på topp just nu, kanske dags att gå ut och springa med lillebrorsan? (han har världens bästa kondition! har tränat fotboll och allt möjligt sen han var 6 år! Grym är han!) Nog om mig och min träning, dags för mat!

Förresten, har jag nämnt att jag ska se Mika nästa vecka?! Har jag nämnt att jag längtar så jag dör och att jag samtidigt är så nervös att jag typ...dör? Gosh!
H-O-T!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jadu, han är en riktig söting, den där Mika! Hoppas ni får det superkul :)

Och snart får vi ses också Jenny!

2010-03-09 @ 21:24:09
Postat av: elina

AHHHH! JAG ÄR OCKSA NERVÖS!

2010-03-10 @ 17:41:53
URL: http://kartoffelpuffer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0