Black holes...

Jag blir alltid lite "skadad" av kurser jag läser, alla som umgicks med mig när jag läste latin känner nog igen det. Jag gick runt och snackade om latin och språk hela tiden, det blev nästan lite jobbigt sen när jag inte kunde umgås med de i min klass och inte kunde dra mina roliga latinskämt, haha. Nu läser jag ju massa naturämnen och har blivit lite "skadad" av dem också, eller egentligen inte, jag har lärt mig så pass mycket att jag förstår en del grejer som jag nog aldrig hade förstått för ett halvår sen. Det jag ville komma fram till är att jag har börjat kolla på National Geographic och Viasat Nature. Två mycket bra kanaler som visar en del läskiga program vid tio tiden, jag vet inte om vanligt folk tycker att det är läskigt...men jag som fick lite halvpanik när jag läste att solen kommer slockna får panik när de börjar snacka om svarta hål som har så pass stor dragningskraft att vi kan sugas ut från jorden och in i det svarta hålet. Skitcreepy ju!


Fattar ni hur creepy jag tycker sånt är? :s usch.

Kommentarer
Postat av: ellen

Lyssna på Muse's "Black Holes and Revelations" så blir du nog gladare igen ;)

2010-03-13 @ 00:48:58
URL: http://cosecarine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0