Ta ansvar!

Oansvariga Jenny missade brandutbildningen hon var tvungen att gå på igår. Det var inte alls pinsamt att ringa till jobbet och säga att jag har missat två utbildningar nu...men jag är glad att de tycker om mig och tyckte att det var okej. Jag får inte göra bort mig mer, det är mina sista fem veckor nu. Skärpning! Nu är det bara en vecka kvar tills jag börjar jobba!

Ikväll kommer Sandra hit! Det är över en månad sen vi sågs, det känns som en evighet. Jag saknar våra Super Mario-kvällar och våra sockerkakor! Hur ska jag klara mig utan Sandra och Emma i Malmö? Buhu. OCH vilken tur att Sandra är fotbollsintresserad för i kväll spelar SPANIEN och de ska vinna! Även om Torres inte har ägt på som han brukar så kommer Villa och alla andra äga på. Spanien äger. Haha.

Nu ska jag sola! Älskar solen :D


Kommentarer
Postat av: Louise

Varför missade du utbildningen? :O

2010-07-07 @ 23:17:19
URL: http://thoughtsofagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0