Sommar, helg!

Har haft en jättebra helg och en jättebra måndag. Försöker njuta av tiden innan jag börjar jobba för sen när jag har jobbat klart flyttar jag ner till Malmö! Det känns jättekonstigt att jag snart ska flytta och bo själv, lite läskigt men kul på samma gång. Tänkte berätta lite om helgen...i fredags var Louise, Zemma och jag ute, vi gick till piren och sedan blev det Bongo. Jag har aldrig haft så kul på Bongo förut, vi träffade en del killar som var lite roliga. Det roliga här är att när alla skulle åka hem, typ vid två, övertalade jag typ tio pers att gå till Mc Donald's! Haha, jag känner att det är min gåva, jag lyckas alltid övertala folk att gå till Donken :) På lördagen hände det inte så mycket, träffade lite folk på kvällen och tittade på Charlie the unicorne på youtube. Hehe. I söndags hände det vi har väntat på sedan november, vi kollade på Eclipse!! Filmen var riktigt bra även om den boken är tråkig, men nu längtar jag verkligen till den fjärde filmen! Gah. Igår träffade jag både Louise och Elina, det kändes som old times verkligen. Jag är så glad att de är hemma nu :)

Nu mina vänner ska jag städa, Sandra kommer ju hit i morgon!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0