En snabbis

Har inte haft tid eller lust att uppdatera bloggen, sen jag kom hem i torsdags har det varit så fint väder att jag har varit tvungen att sola hela tiden. And now I'm black! Haha. Kanske borde börja med att berätta hur underbart det var i Colombia, alla var jättesnälla och gjorde allt jag ville göra. Det var nice! Resan hem var lång, hann se tre filmer och hann även sova några timmar. Sen när vi kom till Paris visade det sig att vi var en timme och 45 minuter försenade. Snacka om att vi sprang genom hela flygplatsen för att komma till flyget som skulle ta oss till Köpenhamn, det var sjukt! Jag trodde inte att vi skulle hinna men vi lyckades, vi var de sista som klev på och på grund av oss blev det flyget försenat också. När vi kom fram till Köpenhamn visade det sig att min väska inte hade kommit fram, den var kvar i Paris. Den var kvar i två dagar till, sedan skickade dem den till Köpenhamn, Stockholm och till sist Jönköpings flygplats. Det tog fem dagar vilket var jättejobbigt! Jag hade allt jag tycker om i den väskan, plus två bikinis! Så jag var tvungen att köpa en för att kunna sola under tiden..haha.

Sen jag kom hem har jag träffat folk, solat, badat, njutit av sommaren helt enkelt! Igår var jag och tittade på MIKA i Borlänge, gaaah vad bra han var! BÄST! Jag trodde jag skulle dö när han kom ut där! Ihh. Resan hem var inte lika rolig, var nära på att somna vid ratten. Aj aj! Så nära..Kom hem klockan fyra i natt, har aldrig varit så trött i hela mitt liv! Och i dag har jag träningsvärk!

Nu ska jag kolla på den colombianska versionen av Greys Anatomy, den äger! Haha. Natti.



MIKAA igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0