moboholic?

Nu var det så länge sedan jag var inne på blogg.se att jag inte ens visste om att de hade gjort om sidan lite. Har fått lite klagomål på min uppdatering så jag tänkte att jag skulle ta tag i skrivandet igen (även om jag nog aldrig varit speciellt aktiv).

Jag kan ju börja med att berätta att jag lyckades tappa bort min rosa mobil i tisdags, sedan dess har jag känt mig helt handikappad. Det är helt sjukt vad man är beroende av en liten mobil! Det sorgliga är att jag trodde att jag hade glömt mobilen hemma men jag tappade nog den på väg till bussen. Jag blev tvungen att spärra abonnemanget och mobilen (där fick du, du som tog mobilen!!). Tre kunde tyvärr inte hjälpa mig med mobilen så jag var tvungen att köpa en ny med ett kontantkort istället. Eftersom jag är en fattig student blev det en rätt så billig, lila touchmobil (jag inbillar mig att den är rosa).

Där här ni den, det är ett konstigt märke men den verkar vara jättebra :)


Kommentarer
Postat av: Louise

Yey, uppdatering! :D

Surt med mobilen :(

<3

2010-01-30 @ 15:16:41
URL: http://thoughtsofagirl.blogg.se/
Postat av: christoph

"jag inbillar mig att den är rosa"...hahaha that's awesome! :)

2010-01-31 @ 20:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0