2010

Kom på för någon dag sen att jag inte har uppdaterat min blogg i år. Det är skandal ju! Haha. Nej inte så värst, jag har fått höra att jag borde uppdatera oftare men den som väntar på nåt gott...
Det nya året har spenderats med mina kära vänner, det har varit hur kul som helst! Har haft fullt upp vilket har lett till att jag inte har hunnit plugga så mycket. Råkade säga till Elina att jag nu skiter i vad jag får, satsar på G till och hon blev helt chockad. Hon har aldrig hört mig säga något sådant! Haha.
Nu har mina små au pair vänner åkt tillbaka till sina barn, lite sorgligt är det ju men å andra sidan tycker jag det är jättekul att ha massa att se fram emot till våren och sommaren. Nu har Elina och jag köpt biljetter till Mika-konserten i Düsseldorf i mars, ska även åka till Rom i april med Ellen och hälsa på Louise och slutligen ska jag till Colombia i juli. Funderar även på att åka till kroatien i juni. Vi får se, men i år ska jag banne mig åka utomlands! Solsemester here I come säger jag bara!

Ser fram emot att träffa Elina i mars och gå på Mikas konsert! :D



Gah! Rom!!!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Jaaaa, Rom!!! :)

2010-01-10 @ 11:17:45
URL: http://cosecarine.blogg.se/
Postat av: elina

tjaa!! :D avatar var bra du, sag den pa engelska, sa jag fattade inte riktigt allt, men me like iallafall :D Jag taggaaaaaaaar mars!:D puss pa dej!

2010-01-10 @ 21:25:11
URL: http://kartoffelpuffer.blogg.se/
Postat av: Louise

Mer uppdatering!!! Saknar dig! :( Längtar galet till april! <3

2010-01-29 @ 16:46:11
URL: http://thoughtsofagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0