We've been thinking...

Ibland har man sådana dagar då man knappt orkar gå upp för att man känner att allt är meningslöst men ibland, till och med oftare har man sådana dagar då man bara längtar till att roligt man har framför sig, plus alla underbara människor. Efter att ha haft en pissig dag har mina vänner och jag bestämt oss för att göra våra liv roligare, släppa loss lite. Åka på en roadtrip. Ha ett stammisställe (som på How I met your mother) Ha kul! Chokladbollen och smoothien var bara pricken över i:et ikväll. Det kan inte bli bättre! Thank you guys.


Jag passar på att bjuda på mig själv. Ni skulle sett hur jag posade för min bror förut. Damn! I was on fire! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0