Tips!

Förresten, nu när jag ändå sitter här kan jag passa på att tipsa er och sjukt bra serier som ni bara MÅSTE börja titta på.
- How I met your mother. Ni har säkert hört talas om serien och min besatthet, kollade på fem säsonger på två veckor (I know...legendary!) Sjukt bra humor, klockrena karaktärer. Awesome!
- Lost, sista säsongen. Jag vet att många slutade titta på Lost när isbjörnar och svarta moln började komma fram. Det är bara att inse att serien inte är så verklig som man tidigare trott, när man väl har gjort det kan man börja titta på avsnitt 00, säsong sex. Det är en sammanfattning av allt som har hänt från första början, skitbra sätt att locka till sig fler tittare. Serien äger fortfarande! Don't give up!
Sen vet ni ju att det finns tusentals andra bra serier som Greys anatomy, Private practice, Desperate housewives, Heroes, Gossip girl, Ugly betty, True blood, Samantha who, Privileged etc.

Som ni kanske vet så är jag inne i min fantasyperiod, så ni som inte gillar vampyrer, häxor och dylikt kan sluta läsa ;)
- The vampire diaries. Såg att den hade premiär idag, vet inte vilken kanal men den är sjukt bra. Snygga både onda och goda vampyrer som man bara måste titta på. Intressant story (vampyrerna tål ju sol för sjutton!)
- Eastwick. Vet inte om den har börjat visas i Sverige, tror inte det. Är inne på sin första säsong i USA och är kick ass! Påminner lite och förhäxad men mycket coolare. Önskar att jag hade Joannas krafter! (jag vet, jag är världens tönt. Haha)

Nu fick ni lära känna the creepy me, haha. Hoppas min fina sammanfattning lockar er till den onda sidan ;) mohaha.

Kommentarer
Postat av: Ellen

Svar: Jag vet inte alls hur jag vill göra ännu! Jobba hemma eller vara au pair? Finns fördelar och nackdelar med bägge! Måste tänka mer :P

2010-02-12 @ 12:11:31
URL: http://cosecarine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0