Rom

De senaste dagarna har varit rätt intensiva, de har bestått av plugg, träning och något kul på kvällen. Man måste ju hinna ha kul också, inte bara sitta och plugga jämt (även om det känns som att jag jämt gör det) Något annat som är riktigt kul är att resan till Rom i april snart är fixad, Louise har bokat B&B och snart ska Ellen och jag köpa flygbiljetterna. Resan blir av!! Dessutom ska jag till Tyskland om 17 dagar. Heeelt sjukt! Vi åker till Rom den 7:e april, så det är ganska snart det med, det ska bli kul att se alla coola grejer i Rom och det ska bli riktigt kul att träffa Louise!

Snart ska jag till Rom och prata latin!! :D


Kommentarer
Postat av: Ellen

Jag ska dit och prata italienska, jag ;) Hör av mig till dig imorgon angående flygbiljetterna! Såg att resan dit hade gått upp lite i pris :( Men som sagt - hör av mig!

2010-03-01 @ 00:10:40
URL: http://cosecarine.blogg.se/
Postat av: Louise

Åh, vad jag längtar!! :D Ska bli så kul att få se er igen! och det ska bli jätteroligt att få visa er Rom! :D

2010-03-04 @ 14:08:23
URL: http://thoughtsofagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0