Kortkort

Kan inte låta bli att skriva korta, tråkiga inlägg men jag har inga roliga bilder tyvärr. Efter fem timmars jobb på Dundret har jag börjat fundera på hur sjutton jag kommer klara mig i sommar. Det är klart, alla är hur trevliga som helst, tanterna älskar mig, jag måste erkänna att jag är rätt duktig men jag blir så sjukt trött och omotiverad! Det kanske beror på att det är ett jobb, ett jobb ska ju vara jobbigt eller hur? Anyway så blir det bara fem veckor i sommar, heltid dock men bara fem veckor. Hur skönt som helst att verkligen vara ledig hela juni, hakuna matata!

Jag måste bara berätta att jag har blivit beroende av How I met your mother, har kollat på fyra säsonger på två veckor. Det kanske inte låter som någon stor grej men kom ihåg att jag följer hundratrettiotvå serier till plus att jag har ett liv (har inte pluggat ordentligt på hur länge som helst!!! :]) Nu ska jag kolla på två avsnitt innan jag går och lägger mig. Nattinatts.

Kommentarer
Postat av: Ellen

Hoppas du inte är seriös när du skrev 132 serier :|



;)

2010-02-04 @ 13:33:13
URL: http://cosecarine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0