Ge mig sommar!

Har precis varit ute och skottat snö, det är helt sjukt vad mycket det har snöat! Det är nästan lite jobbigt, man kan typ inte åka nånstans, det är kallt och jobbigt att gå ute. Jaja, det är väl bara att tänka att det snart är vår även om det känns som att all snö som finns aldrig kommer smälta.

Trots all snö och kyla är jag glad, har klarat av två tentor den här veckan och det känns nice! Nu är det bara att sätta igång och plugga till tenta nummer tre...så nu behöver ni inte sitta och undra varför uppdateringen är dålig. Måste hinna ha ett liv också ;) au revoir.

 


Duktigt va? :)


Kommentarer
Postat av: elina

Im glad im here in "sunny" germany ;) Gud vad snö ni har :P

2010-02-23 @ 19:09:36
URL: http://kartoffelpuffer.blogg.se/
Postat av: christoph

what the heck??? now i miss snowboarding again :P haha

2010-02-24 @ 11:10:15
Postat av: Emma

Imponerande Jenny! Jag hjälpte min mormor att skotta idag och jag tror att min ryggrad har gått av lite.

2010-02-24 @ 21:38:51
Postat av: Ellen

Lycka till Jenny! Och du kan ju se fram emot april :)

2010-02-25 @ 23:21:27
URL: http://cosecarine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0