Biff eller icke biff?

Idag insåg jag att superbiffiga killar inte är speciellt snygga. Speciellt de som endast tränar överkropp, det ser ut som att deras ben inte kommer orka bära alla bröst- och armmuskler de har. Haha. Lagom är bäst! Som ni kanske förstår har jag varit och tränat, kom precis hem från Johns roliga pass och en halvtimmes styrka på gymet. Jag försöker träna 5-6 gånger i veckan vilket jag tycker att jag har lyckats väldigt bra med sedan skolan började i höstas. Mycket duktigt av mig! Det är faktiskt en fördel att jag tycker det är så sjukt kul, annars hade jag inte gjort det.

Och by the way, idag åt jag världens godaste hamburgare. Thanks Marshall! :) (yes, jag inser paradoxen i mitt inlägg)

Kommentarer
Postat av: Ellen

Alltså jösses vad du tränar! Duktigt! Nu känner jag mig väldans dålig :( Haha! Men du har absolut rätt, det är iiinte snyggt med killar som är för biffiga...



Jaaa, ROM! Fatta vad roligt vi ska ha, kan knappt tro det, hihi :) Och ja, vi måste ses och planera!

2010-02-02 @ 22:02:29
URL: http://cosecarine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0