Awesomeness

När man har träffat samma läkare i två år ca en gång i månaden snackar man inte sjukdomar längre. Då snackar man om vad man har gjort i helgen, vilka fester man har gått på och planerna för kommande helg. Haha. Jag kom att tänka på att jag alltid har haft konstiga relationer med folk man inte borde ha någon relation med. Till exempel, min körskolelärare, min danslärare och borde jag ens nämna ledarna på friskis?
Haha, det var dagens tankar. Ska plugga en stund till biologitentan nästa vecka, evolution är faktiskt rätt kul. Biologi är verkligen mitt ämne! Yey. Och som Barney skulle säga...I'm gonna go and just be awesome.

Kommentarer
Postat av: Ellen

Vad kul att du har börjat sätta igång med bloggandet igen ;) Nu får du se till att det håller i sig också!

Åååh, tänk vad roligt det blir när vi åker till Rom! Jag längtar galet mycket!

2010-02-01 @ 18:26:06
URL: http://cosecarine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0