Volcano freak out

Just nu verkar det som att jag lever i en bubbla, fick höra igår om vulkanutbrottet på Island och att massa politiker i Polen har dött. Vad händer? Nu börjar jag fatta Mikas twitters och varför han har haft lite panik de senaste dagarna! Han var tvungen att ändra konsertdatum i Portugal, stackaren. På tal om Mika! Nu vet jag när han spelar i Borlänge, 30 juni, då smäller det!

Efter att ha pluggat med Emma och Sandra igår bestämde vi oss för att äga lite på fotboll så vi drog till Attarpsskolan (där alla moppekillar hänger) och spelade lite. Snacka om att vi ägde! Super Mario och chips på kvällen sen var ett måste efter all träning. Vi kanske kommer äga lite i Skåne med. Vem vet? :-) nu är jag iaf väldigt taggad på att bli ambulansgubbe! 


Kommentarer
Postat av: Louise

Synd att inte vulkanen bestämde sig för att få utbrott några dagar tidigare, hade inte varit mig emot ;)

Hehe, ambulansgubbe, det passar nog dig bra ;P

2010-04-17 @ 16:57:25
URL: http://thoughtsofagirl.blogg.se/
Postat av: Emma

Åh, det var så himla kul! Vi får visa de skånska moppekillarna var vi går för ;)

2010-04-18 @ 17:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0