The routine

Har haft en jättebra helg med fint väder, rätt lite plugg och massa spontana grejer. Som utgången igår, vi bestämde typ klockan åtta på kvällen att vi var rätt sugna på att gå ut. Det visade sig att HV71 vann SM-guld igår också, så det var ganska mycket folk ute. Och ja, jag är medveten om att jag är lite efter...fick reda på att HV vann igår på grund av alla bilar som åkte och tutade, själv satt jag och pluggade fysik. Jag kan i alla fall nöja mig med att jag är duktig, hehe. Åter till utgången, vi var på ett ställe som heter klubb enkelt. Det var jättemysigt! Har inte ens vetat om det stället förut, det var väldigt skönt att slippa alla minderåriga och alla äckliga typer på Centrum. Det var mest studenter där, så vi kände att vi passade in! Musiken ägde också, massa 90-tals låtar med Aqua, och Emma och jag var ju såklart tvungna att köra "The routine". Det är en dans som Monica och Ross i vänner kör på ett uteställe. Vi ägde dansgolvet! Hade en jättetrevlig kväll och drack massa goda drinkar! Mmm! 

Idag har jag hängt med mina girls, har ätit McDonald's-mat och glass på hamnkanalen. Sen lagade vi tacopaj hos Sandra och bara ägde som vanligt. Vi satt och tittade på massa Beyoncé-videos också, det var jättekul! Jag är glad att jag har någon som förstår min Mika-madness (Sandra är Beyoncé-freak) Det är så gött att vi har varandra :-) 


Som sagt...vi ägde.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vi förstår varandras obsessions haha, andra bara tycker att vi är galna men jag vet hur det är :D

2010-04-25 @ 22:37:07
Postat av: Louise

Du verkar ha haft en riktigt bra helg :) Vad är det för bild??! :P

Svar: Ja, det blev Max, jätteskönt att ha det fixat! Saknar du mig bara lite? ;) Det kommer nog gå fort ska du se :)

2010-04-26 @ 17:58:32
URL: http://thoughtsofagirl.blogg.se/
Postat av: Emma

Poke, poke...;)

2010-04-27 @ 13:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0