Påskhelgen

Har haft en sjukt bra helg med familj, vänner och fint väder. Fick ett jättestort påskägg (som jag redan har ätit upp...) och har haft det väldigt trevligt så att säga. Igår kom även Elina och Jakob och hälsade på. Det blev en del super mario (jag ägde), vi bakade, åt nachos och kollade på Mika. Elina och jag kom på att vi inte har hunnit ha en Mikakväll än, vi kommer nog inte ha en sådan kväll förrän i juli...sorgligt nog. Men den som väntar på något gott...Då kanske vi har mer att snacka om, för gissa vem som ska åka på Peace and Love för att se mannen! :D
Idag måste jag börja packa! Imorgon åker jag! :D Gah!

Me and my mommy :)

Kommentarer
Postat av: elina

Bu. Du är bra. Och jag saknar dig redan. En skiva med mika väntar på dig här nu. Och du ägde visst inte på mario.

2010-04-05 @ 12:44:31
URL: http://kartoffelpuffer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0