Nörd nr. 1

Jag kan inleda inlägget med att berätta hur nördig jag är just nu. Jag sitter här med min Mika-t-shirt och kollar på min Mika-bok samtidigt som jag lyssnar på hans senaste intervju (på spanska, han är så söt när han försöker prata spanska) för tredje gången. Jag vet att jag är obsessed, kan tyvärr inte göra något åt min besatthet. Ni får helt enkelt stå ut med mig!

Efter att ha haft en jättetråkig kemilektion (jag satt och tänkte på Italien hela tiden) fick vi reda på att vi var lediga idag. Helt underbart! För vi är lediga på fredagar också! Långhelg tackar man verkligen inte nej till :-) tyvärr har vi två tentor nästa vecka som förstör lite men det ska vi nog klara av. Idag har jag spenderat dagen på stan med Emma och Sandra, först var jag på synundersökning...jag blir lika besviken varje gång. Mina ögon blir bara sämre och sämre och det finns inga linser som jag kan ha. Så nu får jag köra med både glasögon och linser när jag läser. Kul va? Efter besvikelsen gick vi runt på stan lite och vi hade jättekul i provrummen på GinaTricot. Sandra fick världens papercut som inte slutade blöda och jag fick för mig att testa svenska-hollywoodfruar-outfits.

Jag har hunnit med en del idag, som ni kanske ser. Hann till och med plugga lite i morse. Nu efter träningen var vi på bio också (jag är numera guldmedlem i bioklubben! Yey me!!) Vi såg Her lovely bones, jag tyckte den var dålig men det kan bero på att jag hatar olyckliga slut. Nu så har jag spoilat. God natt!

Grr. The new Päivi? (fjortisminen var ett måste!)

Kommentarer
Postat av: Ellen

Snygging!

2010-04-16 @ 09:43:14
URL: http://cosecarine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0