Mat och hat

Jag har blivit så inspirerad av all mat jag åt i Italien att jag har tvingat alla här hemma att äta pizza och pasta i några dagar nu. Jag har lagat jättegoda rätter, de är inte så goda som de i Italien men hellre det än inget! Mamma och jag hittade världens godaste parmesanost igår också. Mmm! Älskar italiensk mat!!

Uppdaterar lite snabbt nu innan jag åker till Friskis, ska gå på The John (the Todd på Scrubs?) Emma kom på smeknamnet och det råkade fastna. Precis som Zemma har fastnat. Haha. Idag fick vi reda på att sista veckan i maj kommer vara helvetesvecka nr. 1. Tre tentor, två muntliga redovisningar...så det är bäst att börja redan nu. Eller rättare sagt, efter tentan på fredag (som jag för övrigt inte har anmält mig till..) Har jag sagt att jag hatar fysik och kemi? Bäääh.

Taggar MIKA i juni! :D

Kommentarer
Postat av: Emma

The John, haha. Det var ett riktigt roligt pass idag måste jag säga :D

2010-04-20 @ 18:32:33
Postat av: Ellen

Italiensk mat gillas! Vad duktigt av dig. :)

2010-04-21 @ 08:33:10
URL: http://cosecarine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0