I see you

Vad skulle man göra utan musik, godis och vänner? Jag skulle seriöst gå under utan allt det. Och Friskis såklart...haha. Alla jobbiga tentor är gjorda och i natt kunde jag sova ordentligt för första gången på två veckor. Det är så skönt att vara utvilad och inte ha något man måste göra! Nu börjar jag dessutom fatta att jag ska till Rom snart, det är lite svårt att göra det när man har så mycket att göra. Det är helt sjukt! Första gången jag åker till ett ställe jag har velat åka till! Dessutom skrev Mika på Twitter att Rom var en jättefin stad som han blev lite kär i. Jag är taggad!! På tal om Twitter, jag skaffade det för någon dag sen bara för att följa Mika (Jag sa ju att jag har blivit helt crazy. I'm a stalker!) och sen fick jag mejl om att folk följer mig. Tycker det är skitkul ju! 

Igår fick Sandra och jag påskägg av Zemma (Zemma, Zwarley. How I met your mother-skämt för er som inte fattar. Haha) Snacka om att jag blev glad! Våra Super Mariokvällar äger! Vi bakar, gör smoothie, äter godis och pratar om allt konstigt vi är med om. Som när vi lekte space man i kemiförrådet...det är jättekul! Det är bara att måla en gubbe på ett finger och hämta 5 ml bägare och ha den som hjälm. Vi är coola :)


Köpte en "skum höna" igår, sådana fina särskrivningar gör mig glad. Tack Godishuset :)

Kommentarer
Postat av: Emma (inte ZEMMA!!)

Hur många gånger måste jag säga att du INTE får kalla mig Zemma! ;)

2010-04-11 @ 09:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0