Guldbankett

Tjejer har verkligen problem när det gäller kläder. Jag kom på det i helgen när vi kom till Nadjas lägenhet i lördags, vi måste testa hundra olika outfits innan vi bestämmer oss för den vi ska ha och skor...Hur ska man ha håret? Hur ska man sminka sig? Det är jobbigt att vara tjej ibland, om man jämför med hur snabbt killar bestämmer vad de ska ha på sig. Men å andra sidan, jag hade inte velat vara kille! Jag vill sminka mig och fixa mitt "långa" hår. Jag vill ha högklackade skor och jag vill ha klänning på mig jämt. Hehe. 

Så nu, på tal om kläder och allt vad det är, ska jag faktiskt åka och förfesta lite med mina chefer. Sedan är det guldbankett som gäller, vi som jobbar på hv får ett litet privat party med spelarna ikväll. Det ska bli kul! Wish me luck! 


Kommentarer
Postat av: Louise

Jag hade inte heller velat vara kille, tänk vad mycket de går miste om ;)

Är inte van vid att se dig i långt hår, men du passar jättebra i det! :)

Ha en bra kväll!

2010-04-29 @ 19:20:09
URL: http://thoughtsofagirl.blogg.se/
Postat av: christoph

hahaha, i can say it's also not too bad to be a boy :P



i really like that picture btw! :)

2010-04-30 @ 16:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0