Duktig flicka

Idag ska jag vara duktig! Först ska jag träna, ska gå på ett jätteroligt pass kl 12, och sen ska jag jobba på Dundret. Dock är man lite seg efter igår, har lite huvudvärk och har träningsvärk efter ett jättejobbigt pass igår. Haha, pinsamt var det också. Ledaren ville att vi skulle shaka hur mycket som helst och jag stod vi glasdörren. Jaja, Lina och jag kunde inte göra annat än skratta. 

Det var jättetrevligt på guldbanketten och det är sjukt vad snygg Stefan Liv är! Vi åt god mat, fick massor av sprit och åt en jättegod efterrätt. Bara jag får god mat så är jag nöjd liksom, haha. Sen var det kul att se alla bli jättefulla! Min chef ägde lite, hon stod och shakade på ett bord...




Jag som inte är så förtjust i choklad tyckte att chokladen förstörde lite men hallondelen var det godaste jag har ätit på länge!


Kommentarer
Postat av: Ellen

Javisst är han snygg!!?? Trodde inte någon annan tyckte det :D Haha!

2010-04-30 @ 12:54:27
URL: http://cosecarine.blogg.se/
Postat av: Louise

Hur kan man inte vara förtjust i choklad??! :P

2010-04-30 @ 15:52:33
URL: http://thoughtsofagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0