Kobolt-60

Vilken konstig dag det har varit idag. Hade biologiprov på morgonen och kemi på eftermiddagen. Kemilektionen var hur kul som helst, Nina och jag kom på ett skitcoolt namn till ett rockband. Kobolt-60! (kobolt-60 -> 60 protoner+elektroner+neutroner) Kan ni tänka er några töntiga kemister som har ett sånt band? hihi, kobolt (blixt) 60 ska det vara också, med pH=7! Haha. Sen hade vår studiegrupp matte-möte efter skolan. Vi satt och pluggade matte till kl 5! Proffsigt eller what? Nu är jag redo att ha prov i morgon!

Efter träningen idag satt jag och väntade på bussen som skulle gå om 20 min. Bredvid mig sitter en tjej ~ 18 år och det kändes som skumt att bara sitta bredvid henne sådär lamt så jag började prata med henne. Hon var jättetrevlig och vi ska träna ihop nästa vecka! Hur coolt är inte det? Hihi.

Just det, råkade svimma idag med. Så ja, det har varit en konstig dag idag.




Kommentarer
Postat av: elina

Men vad härligt! :D Det är asbra! Go girl! :D



Men varför svimmade du? :/

2009-09-08 @ 10:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0