Typiskt?

Jenny the klant nr 1! Haha! Ni som känner mig kommer inte bli förvånade när ni läser detta..
Igår lyckades jag, tack vare mitt underbara lokalsinne, gå vilse på Dalvik. Det var det jobbigaste jag har varit med om, det finns hundratusenfemtioåtta backar och gah vad jobbigt det var! Efter typ 40 min lyckades jag komma fram till Ninas house. På eftermiddagen åkte vi ner till Tolvan för att vi var så hungriga. Vad säger pizzamannen då?
- Har du körkort? Och ser helt chockad ut.
- Eh, ja?
- Hur gammal är du?
- 20
- Oj, jag trodde du var 15-16.
- Vad fan!
Sen åkte vi hem till mig och hämtade bilen för att åka till the guys i Mullsjö. Vad gör jag på vägen till Margareta Holm? Kör ner i diket? Vad gör jag när jag nästan har bränt kopplingen? Tar kort på bilen. Jag dooooog ....av skratt när jag ringde och berättade det för Erik. Folk lär mobba mig resten av året för att ha kört ner i diket. Men konstigt att jag inte lyckas med något sådant innan med tanke på hur klumpig jag är. Anyway så fick vi hjälp av en man som gick runt med en sån där grej gamla har för att plocka upp saker som ramlat ner på golvet. Han kallar vi för gripen i fortsättningen. Han var skitsur och undrade vad fan vi höll på med. Sen stannade en bil, en kille med bandidoströja ville hjälpa oss...Ja, det tog ett tag. Och Olofs framdelar är nog inte så fräscha längre men det gick bra. (Haha!) Till slut lyckades vi komma fram till Stråken där killarna var och hej vad alla mobbade mig. Haha. Vi satt vid en eld och hade det jättemysigt hela kvällen sen. Det var snack om älgar med vampyrtänder som kanske skulle vilja komma fram till oss på grund av mina rådjursögon(?) och jag blev skiträdd när Erik började snacka om zombies. Det var sjukt mörkt men det var mysigt! En del latin blev det med. Sånt gillas!

Nu så ska jag kolla på one tree hill! :D taggtagg!

Våran najsiga eld!



Kommentarer
Postat av: Louise

Haha, nä, inte så förvånad av någon anledning... Kan se det framför mig! :P Va rädd om dig i fortsättningen! Och om Olof! ;)

Kram <3

2009-09-24 @ 10:36:29
URL: http://thoughtsofagirl.blogg.se/
Postat av: elina

HAHAHHA! 15-16 hahah känns bra, har alltid trott att det bara är jag som ser sa ung ut ;) xD Men var rädd om dej :O inga mer diken dummer!

2009-09-24 @ 11:34:24
URL: http://kartoffelpuffer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0