Sandys or Subway?

Nu har jag och Emma testat att äta på Sandys. Vad pinsamt det var, eller inte pinsamt...jobbigt var det. Först stod vi och funderade vad vi ville ha, sen efter ett tag gick vi och beställde till kassan. Då säger jag att jag vill ha en submarine med rostbiff och hon i kassan ler och tar emot min beställning. Lite längre bort, där de fixar maten (det är typ ett sånt ställe som subway där man kan peka på vad man vill ha) står en kille och börjar fixa min submarine då. Han frågade inte om jag ville ha mörkt bröd, han antog att jag ville ha ljust vilket jag inte ville. Sen när han var färdig sa han "här får du din submarine med ost och skinka" då blev jag upprörd och sa att jag ville ha rostbiff!! Så han fick göra om allt och då fick jag mörkt bröd och utan gurka. He he. Sen frågade dom mig vad kl var och då säger den ena till den andra "fan vad tråkigt det här är, tiden går så jävla sakta här" Sämst service ever!!! Jag föredrar Subway! Subway <3 Jenny!

Nu ska jag åka till Friskis! Au revoir!



Kommentarer
Postat av: Louise

Skanar dig söt!

Va fin bloggen har blivit! :)

Hehe, Subway är bäst! ;)

2009-09-08 @ 22:09:45
URL: http://thoughtsofagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0