Onsdag = fest !

Har inte hänt så mycket nytt idag. Fick se matteprovet och jag är så duktig att jag lyckades få 23 av 22 :D mohaha. Är man bäst eller? Så idag fick jag och några andra göra massa konstiga matteuppgifter som kallas "utmaningar". Heelt skumma var dem! Men som sagt...är man bäst så klarar man det mesta! Haha...naaat.

Ikväll blir det fest med klassen och sen ska vi till akademien. Alla är jättetaggade så jag tror det kommer bli kanon! Men innan vi börjar festa ska Nina och jag äta PIZZA! hihi.

Ninas fina karta! Haha, jag trodde jag skulle dö när jag såg den. Jag tror jag hittar till henne nu iaf :D


Kommentarer
Postat av: Louise

Visste väl att provet skulle gå bra, du ÄR bäst ;)

Hoppas du har en bra kväll, festa lugnt :P

Kraaaam <3

2009-09-09 @ 22:13:57
URL: http://thoughtsofagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0