Napoleon Dynamite

När livet suger som mest kan ett samtal från världens bästa vän göra så att man blir glad igen! Pratade med Elina i typ en timme idag, det har gått typ tre veckor sen vi pratade sist och gud vad jag har saknat våra samtal!! Och vet ni vad det roliga är? Jag var jätteglad efter att ha pratat med henne och helt plötsligt kände jag att allt som är skit just nu kommer bli bra igen!

Efter att ha pratat med E var det dags för filmkväll med Nina. Vi såg på Napoleon Dynamite, jag hade tydligen missat världens roligaste film! Gah vad skön den var! Min humor alltså! Efter filmen satt vi och pratade om allt och inget. Jag älskar när man får en sån connection med folk, när man kan sitta och prata om precis allt med nån man har känt i tre veckor! :)

Löve till Pedro! Skönast ever!




Kommentarer
Postat av: elina

Haha, visste att du skulel gilal den ;) Vill se den jag med igen ;) weyy!! Maste säga att din design är fin fresten ;) haha



Och du tack själv, du räddade min dag, jag hade sämsta dagen ever emd jobbig hemlängtan och sen ringde du och jag kände mej mkt bätte och taggade kvällen som verkligen blev liiiivets kväll sen! Saknar dej massor, och tänker pa dej! <3

2009-09-13 @ 14:27:38
URL: http://kartoffelpuffer.blogg.se/
Postat av: Mary

Hej Jenny!!:) hur är det med dig? Hoppas skolan går bra! haha..napoleon dynamite är underbar..sjukligt lam;) Kram på dig!

2009-10-14 @ 15:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0