Morgonpigg? No!

Oj, det är första gången jag skriver ett inlägg innan jag ska till skolan. Jag brukar jämt ha så bråttom annars..kommer säkert ha det sen ändå! Hehe. Idag har jag tusenfemtioåtta saker att göra, först har jag en lång skoldag plus tenta och sedan har jag massa annat. Så det känns lite surt! Speciellt nu när jag skulle gå upp. På morgonen är allt skit, har alltid varit så och kommer alltid vara så. Speciellt när man vaknar precis innan man skulle börja festa (världens dröm alltså). Jag önskar att jag var morgonpigg!!

Nej, nu måste jag sätta i äckellinserna och sen KAFFE!! :D

Saknar!





Kommentarer
Postat av: elina

Oj, duktigt! ^^ Har du fatt dina nya linser nu eller hur funkar det? Hur mar du? :) Puss pa dej!!

2009-09-15 @ 10:07:29
URL: http://kartoffelpuffer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0