Mindre nice..

Dagen började med snooze x 3. Pratade med Frau Elina till kl 00:01 igår! Det behövdes! Precis som att jag hade behövt femtonhundratrettiotre koppar kaffe på biologilektionen idag. Ett bra ord som definerar läraren och ekologi är: Fuckin' boring! Hehe. Två då. Vad håller vi på med egentligen? och varför ska vi gå runt Rocksjön nästa vecka? Uhh...tycker inte om biologi.

Har även lyckats göra bort mig idag, big time. Lyckas alltid på något konstigt sätt! Men jag borde kanske tillägga att det var värt det, bara för flörtandets skull. Hehe.

Just det, fick reda på världens tråkigaste grej nyss. Vi fick ingen lägenhet. HSB suger!! De har något emot studenter alltså :( Men nu får vi tänka positivt, kommer kunna spara massa pengar! :) Surt att jag var så taggad bara :/





Kommentarer
Postat av: elina

Terapisamtal it was! Jag blir helt gladav att prata med dej, du bara hörde ju var jag fnissade ;D



Men vad trakigt med lägenheten, verkligen sett fram emot det ju stackare :/ suurt

2009-09-28 @ 20:55:12
URL: http://kartoffelpuffer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0