Meeting and math

Träffade Johanna idag, det var riktigt trevligt. Hade inte sett henne sen studenten, gosh. Det är tre månader sen, det känns som att vi tog studenten för ett år sen typ! Anyway så hade vi mycket att prata om och åt jättegod mat. Så mmm! :)

Sen har det inte hänt så mycket mer idag faktiskt, förutom att mina linser kom till Synsam idag. De ringde mig i morse... tre gånger, lämnade tre meddelanden och skickade två sms. Me like! Jag har iofs fått vänta på linserna i två veckor för att de "försvann" mystiskt förra veckan. Köpte även 2ml ögondroppar för 100 kr. Livet!.....noot!

Och nu ska jag plugga till högskoleprovet. Lovade Erik att jag ska anstränga mig så att vi hamnar i samma klass nästa år. Au revoir!

Jag har aldrig varit särskilt bra på att lyssna när lärare har genomgång. Jag sitter och gör...annat. I det här fallet jämför jag Ninas miniräknare och trälinjal från stenåldern med mina färgglada grejer. Vi kom fram till att min linjal är finast. Apor är livet.


Kommentarer
Postat av: Louise

Usch vad jag saknar dig! :/

2009-09-17 @ 09:37:16
URL: http://thoughtsofagirl.blogg.se/
Postat av: elina

Jenny.. du har alltid varit lite speciell ;) hahahahah!! :*

2009-09-17 @ 11:47:58
URL: http://kartoffelpuffer.blogg.se/
Postat av: Johanna

det var nice! <3

2009-09-18 @ 17:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0