Mcfeast, pommes, cheddar och coca-cola

Snart är det helg och sen är jag ledig nästa vecka. Eller "ledig" jobbar redan fyra dagar så jag kommer antagligen inte hinna göra allt jag vill göra men gött med lite pengar. Speciellt nu när jag ska flytta och allt. Anyway så har vi världens biologiuppgift som vi ska göra under vår studievecka som vi kallar det (lov). Då har killarna i min klass planerat att paddla kanot och tälta i skogen på tisdag, en klassgrej typ. Jag har aldrig tältat innan men självklart är jag med! Måste testa nån gång! Sen visade det sig att jag är den enda tjejen som ska följa med, så jag och 8 killar ska tälta i skogen på tisdag. Ja! Det är väl bara att välja tält. Hehe. Biologiuppgiften kommer dock suga. Hjälpmedel: Spade. Det säger väl allt? :O

Förresten, idag tackade jag nej till att gå och äta på mcdonalds. Det är stort och jag kan väl säga att jag ångrar det lite. Är så sjukt sugen!! MEN jag är så stolt över mig själv! Ofta jag tackar nej till donken? :S

HAHA, hittade lamaste bilden på mig och Louise! Undrar hur lång tid det tog för mig att fatta att jag inte hade någon klocka på mig...och tjenare vad Louise tar i! haha







Kommentarer
Postat av: Louise

Haha, shit vilken lam bild! Men rolig! :P

Kan det verkligen sluta bra med dig, 8 killar och tältning?? ;)

Du fixar säkert biologiuppgiften, det gör du alltid :)

Saknar dig!

PussKram <3

2009-09-17 @ 15:18:02
URL: http://thoughtsofagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0