HV71

Idag har jag varit och jobbat på hv, egentligen var jag inte så taggad på att jobba där eftersom jag har så mycket annat att göra men det var sjukt kul! Så nu ska jag verkligen inte sluta, det får bli till nästa säsong då jag förhoppningsvis flyttar till Lund. Först kände jag mig helt lost, eller det gjorde jag ju typ hela tiden men det är inte så konstigt i början. Anyway så fick jag gå runt lite i de olika barerna, så nu jobbar jag alltså som bartender. Låter najs va? Träffade en del nya vakter som bjöd mig till Karlssons på lördag för att de tyckte att jag "såg snäll ut" haha. Träffade en del gamla vakter som undrade varför jag inte var på centrum så ofta nu. Hehe.
Roligast idag var när en på mitt jobb, Victor, ställde sig och tittade på mig och sa "Kan du räkna?" jättehögt så att alla som var runt omkring vände sig om, tittade på mig och skrattade. Pinsamt värre! Haha. Han undrade om jag kunde räkna kassan såklart! ;)

Nej, nu ska jag titta på idol. Är helt inne i det nu, så olikt mig! Snart blir jag väl lite halvkär i nån som liknar Johan Palm....haha.

jobbkläder:P


Kommentarer
Postat av: Louise

Jenny, the bartender! Hehe, gött att du trivs på jobbet iaf :D

Du går inte till Centrum så ofta nu för att din utgångsbästis befinner sig i Italien! :/

2009-09-25 @ 10:44:29
URL: http://thoughtsofagirl.blogg.se/
Postat av: elina

Hahahahahah! idol ärrr bra, inse ;)

2009-09-27 @ 21:01:16
URL: http://kartoffelpuffer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0