Gillar

Känner mig duktig nu! Pluggade en del imorse, har förbättrat min läshastighet med 50 ord per minut. Det känns så mycket bättre nu än vad det kändes igår! Igår kväll var jag pissed off på HP och att de har folk som arbetar med att hitta på luriga svar till frågorna. Vilket skitjobb! Sen åkte jag till jobbet och fick i uppgift att ta hand om en undersköterska som ska börja jobba som timvikarie. Det kändes bra! Det är bara det att jag inte varit där på länge och är så ovan, mina fötter värker så jag dööör. Fick reda på att jag får jobba hela veckan. Det är både bra och dåligt, bra sen när pengarna kommer men dåligt för att jag inte hinner plugga så mycket som jag egentligen behöver....

Vad gör man när en söt busschaufför i 20 årsåldern flörtar med en precis när man ska av? Springer iväg?

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Louise

Flörtar tillbaka!!!!!!

2009-09-21 @ 21:35:51
URL: http://thoughtsofagirl.blogg.se/
Postat av: miich

låtsas att man tog fel hållplats och att man egentligen ska åka vidare och så flörtar man tillbaka ;) jenny då!! haha

2009-09-21 @ 23:14:33
Postat av: elina

hahahahaha, jobbigt läge xD men jag haller pa micha ;)

2009-09-22 @ 16:58:09
URL: http://kartoffelpuffer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0