Cucumber sucks!

Jag har börjat tycka om mjölk, päron och styrketräning. Det är sådant jag typ hatat förut, varför kan jag inte börja tycka om gurka och vara en vanlig människa? Det är sjukt jobbigt att alltid vara den enda som inte tycker om gurka, ingen fattar varför jag inte gör det. "Gurka smakar ju inget" har jag fått höra tusenfemtiotre gånger men jag tycker inte om det! Anledningen till att jag tar upp detta är att jag åt på Subway idag och kände mig jättedum när det var världens kö och jag var tvungen att säga "jag vill ha allt förutom gurka". Suck...

Har även lekt med Nina idag, eller...lekt och lekt. Pluggat. Vi försökte skriva vår biologiuppgift...men våra samtal började med t.ex. "vi hittade en nedbruten kotte i skogen" och slutade med "åh, Edward!" eller "killar är bara dumma i huvudet" haha. Måste dock tillägga att alla killar inte är dumma i huvudet! Min bror gav mig en marabou idag :D Me like!

Nu mina vänner ska jag sova! See you when I see you!

Nina :D



Kommentarer
Postat av: elina

JO för man ser ju hur nagon ser ut bakifran :P

2009-10-01 @ 10:43:18
URL: http://kartoffelpuffer.blogg.se/
Postat av: Louise

Svar:

De visar faktiskt en del bra filmer på filmkanalerna, så nåt finns det att kolla på iaf. Dessutom visar de Greys-repriser och sånt. Jag har tittat på första delen av avsnitt 1-2, det var sjukt sorgligt!!

Ja, de går typ runt i vinterkläder! Jackor och sånt iaf! :P Usch det är jobbigt när det börjar bli mörkt, men försök att se det som något mysigt istället, även om det kan vara lite svårt när man går upp på morgonen :P

2009-10-02 @ 14:02:07
URL: http://thoughtsofagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0