New Moon and a cold dildo

Gaaah! har precis sett trailern till New Moon och gaaah! snacka om att jag kommer gå på premiären! Edward är så snygg! haha, på tal om Edward så berättade Emma världens roligaste grej idag. Det finns tydligen en dildo som är kall och glittrig så att det ska kännas som Edward...då undrar jag hur man får den att bli kall? får man typ sätta in den i kylen då? Det har varit dagens samtal, Twilight alltså. Nina håller på och läser den tredje boken nu och ni minns ju säkert hur jag var när jag hade läst böckerna. Hehe.

Idag har jag även varit och tränat. Tävlade lite med en tjej idag på gymmet, jag är inte säker på om hon fattade det men jag tycker det är jättekul att vara bättre än alla andra. På trampmaskinen som jag kallar den, hade hon alltid 30 och såg helt ansträngd ut och då var jag ju såklart tvungen att ha 50 och se proffsig ut. Det är mycket roligare att tävla med folk i smyg än att bara träna och se tråkig ut. Hehe. Ja..jag är skum. Sen var jag på Johns pass (det är två veckor sen sist!!) och det var så kul! Jag älskar aerobics! Nu söker de nya ledare igen...man blir sugen ibland men jag tror inte jag skulle hinna det. Man måste ju hitta på ett pass, öva, skaffa musik osv. Nja...vi får se! Det skulle vara sjukt kul! Kärlek till Friskis iaf!

Taggar helg och taggar min säng! Har sovit typ 12 timmar på två dagar...det är VÄLDIGT lite för att vara mig. Jag måste sova minst 10 h/dygn för att vara någorlunda pigg på dagen! Jisses vilket långt och onödigt inlägg det blev, det gillar vi!

Ge mig en Edward!


Kommentarer
Postat av: Ellenpellen

haha, jag har också hört att det ska finnas en sån dildo... HUMOR!

2009-09-30 @ 11:29:34
URL: http://cosecarine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0