My weekend

Efter många om och men lyckades jag och Leo fixa en mysig filmkväll i fredags. Emma-Stina, Erik och Leo kom hem till mig och det var jättetrevligt! Som vanligt blev det en del diskussioner om politik men killarna kom med ett mycket intressant förslag. De ska nämligen, på något konstigt sätt, komma med med i regeringen om tio år och ge en plats på läkarprogrammet så att jag slipper få 1,8 på högskoleprovet och därmed slippa ångesten jag känner varje dag. Det skulle vara något! Gissa vilken film Leo valde då? En om romariket och Erik valde en film med "mycket erotiska karaktärer" haha. Nice var det iaf!

Förutom det så har jag bara pluggat och umgåtts med min framtida sambo. Jag har gått runt och tittat lite på Dalvik och jag är sjukt taggad på att flytta alltså! Hoppas det löser sig med lägenheten och allt.

Det är kul att gräva i skogen, speciellt när man lyckas döda 7 skalbaggar!





Kommentarer
Postat av: Louise

Måste du få 1.8 på HP? :O Hur går det med pluggandet då? kämpa på, du kan klara det!!

Hoppas ni kan flytta, skulle vara jättkul ju! :D

Saknar dig!

Pusskram <3

2009-09-21 @ 10:53:28
URL: http://thoughtsofagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0