Wuuuunderfull weekend

Har haft en skitbra helg, tack vare världens bästa klassbuddies och true blood. I'm completeley obsessed of it! Helt sinnesjukt bra är det, jag skulle kunna sitta här och skriva om den serien i flera dagar. Jag har överanalyserat den hundra gånger och jag måste bara nämna att Alexander Skarsgård är en himla sexig ond vampyr! Me like! Han är duktig med, dock inte så duktig på svenska..man fattar typ inte vad han säger. Hehe.

Helgen kan alltså sammanfattas med fem ord; utgång, georges, jobb (på Rehab, it was awsome!) and finally true blood. Plugg borde varit med men jag har inte orkat...inte än i alla fall!

The world's biggest and nicest cookie! :D Looove cookies!


Kommentarer
Postat av: rebecka

Jag sa ju att true blood var bra! ;) visste att du skulle gilla det!

2009-10-15 @ 04:28:01
URL: http://partybacon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0