Too much?

Undrar varför man luktar så illa när man har ätit på Chili Thai. Det är en speciell lukt och det känns som att man luktar så i flera dagar efter att ha ätit där. Det är otroligt gott och billigt i alla fall, väldigt bra för oss fattiga studenter :) Det är dock lite jobbigt att sitta och äta med folk som inte äter lika mycket som en själv, hehe. Jag körde på två omgångar mat och världens efterrätt medan de andra inte orkade med efterrätten efter att ha ätit en omgång!

Efter lunchen åkte Sofia till jobbet och Sandra, Nina och jag gick till HSB där Nina skulle få välja tapeter till sin nya lägenhet. Det var svårt, det fanns sjukt många snygga tapeter att välja mellan men till slut blev det en röd-guld-blommig fondvägg och vit-gråa tapeter till de andra. Skitsnyggt!

Sedan har jag bara suttit och pluggat med those smartasses, jag känner mig så himla dum för jag fattar inte fysiken! Vi ska tydligen ha världens prov nästa vecka och jag fattar ingenting! Dessutom har vi biologiprov på måndag och jag har knappt börjat plugga till det, för att inte nämna högskoleprovet på lördag. Inte nog med det har jag inte tid till att plugga heller, måste jobba imorgon och på lördag...hjälp någon? :/

Nu ska jag sova och sen ska jag gå på bio. Ska banne mig inte sitta och plugga hela tiden heller!

Kul har vi iaf!


Kommentarer
Postat av: sandra

hemsk bild!!!!! :P chilli thai var mkt gott mne jag oxå alldeles för mkt!!!! bio snart :)

2009-10-14 @ 18:49:31
Postat av: Louise

Saknar dig jättejättemycket! <3

2009-10-15 @ 11:13:50
URL: http://thoughtsofagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0