Rocksjön...

Idag har jag vandrat runt Rocksjön. Meningen var att vi skulle lyssna på en som berättade lite om vad som finns för arter och sådant runt och i Rocksjön men jag kunde självklart inte låta bli att prata med alla runt omkring mig...hehe. Det var ganska kul faktiskt, inte att gå runt Rocksjön och frysa utan att prata med folk som man inte brukar prata med. Sådant gillar vi!

 

Converse-gänget. Hehe. Det är faktiskt inte så smart att ha converse på sig när man ska gå runt en tråkig sjö och det är kallt. Det slutade med att vi inte kände tårna...

 

Sandras evil-min :) hehe. Hon och Nina mobbar mig för min msnadress. Jag var faktiskt jätteliten och cool när jag skaffade den och det var coolt att heta något annorlunda. Funderar faktiskt på att byta...inte så kul att skicka seriösa grejer till folk från den adressen...

 


Kommentarer
Postat av: elina

du far inte byta :O da maste jag med det ju. Bara du som har töntigare än mej :/

2009-10-06 @ 23:16:52
URL: http://kartoffelpuffer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0