Paranormal Activity

Har hört en hel del om en creepy film som heter Paranormal Activity, påminner tydligen om Cloverfield och The Blair Witch Project. Har sett både Cloverfield och The Blair Witch Project och jag har faktiskt inte tyckt att de har varit så läskiga, eller bra för den delen. Jag var lite skraj först när Blair Witch Project började, det står att filmen är baserad på sanna händelser eller nåt sånt men sen fick jag höra att det bara var ett trick för att filmen skulle bli läskigare. Då var den inte bra alls, man får ju aldrig se häxan!! Jag är inte en sådan som tycker om att se skräckfilmer, jag har dock varit en sådan...älskade skräck tills jag såg The Grudge. Kunde inte sova eller gå ner till källaren ensam på flera månader! Tur att jag såg den med min lillebror, han var nästan lika skraj som jag var...och han är sju år yngre än jag. Hehe. Anyway så funderar jag på att se den, frågan är om jag kommer kunna sova de närmsta månaderna? Precis som att jag inte kan lyssna på musik innan jag somnar...inte efter att ha sett den scenen i The Hills Have Eyes då en jätteäcklig zombie(?) kommer in till en tjejs rum, men eftersom hon ligger och lyssnar på musik hör hon inte det. Sedan försöker han typ våldta/mörda henne. Scary :/ Har läst en del om filmen och de flesta säger att det är en utav de läskigaste filmer de har sett. Då blir man ju bara nyfiken! De flesta säger också att man inte ska kolla på trailern innan. Hmm...

Don't see it alone. Mohahaha.




Kommentarer
Postat av: Sandra

har kikat igenom den lite snabbt och den verkar vara ganska bra :) vi får ta en titt på den ngn dag :D

2009-11-02 @ 19:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0