Freedom

Det är så underbart att vara ledig, även om jag har rätt mycket att göra här hemma är det superskönt att kunna gå upp när man vill. Det är enda sättet att vara "morgonpigg" för mig, att gå upp när jag känner för det. Det finns dagar då jag skulle kunna sova hela dagen men nåt måste man ju göra! Har till exempel, lovat mina föräldrar att jag ska spendera lite tid med min bror, tydligen så saknar han mig eller nåt. Haha. Jag försöker övertala honom att bli medlem på friskis, då tror jag vi skulle umgås väldigt ofta. Jag är ju där jämt, det är favoritstället ju. På tal om friskis så missade jag Johns pass igår, var tvungen att jobba på HV. Vilket var jätteläskigt igår, jag var på tacobaren helt själv hela tiden. Jag och min klantighet råkade göra så att kassaapparaten slutade fungera mitt under andra pausen. Då var det huvudräkning som gällde och gah, vilken tur att jag är bäst på det. Eller inte. Det gick rätt bra i alla fall, min chef verkar tycka om mig trots att jag har lyckats göra massa dumt.

Igår fick jag världens gulligaste sms; "Jag har läst lite i din blogg nu och den var ju jättebra! :D" Oh, vad glad jag blev! Thanks :)

I look evil. Mohaha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0