Everything comes to an end

Det är fredag och vanligtvis skulle det vara helt underbart men inte idag. Att det är fredag idag innebär att självstudieveckan är över och att det är skola nästa vecka. Buhu. Men innan det är skola är det halloween dvs fest! Hehe. Frågan är vad man ska klä ut sig till! Jag har funderat på vampyr, det är nog inte så svårt och lätt att ta av sig ifall att jag inte vill vara utklädd till nåt sen när man går ut. Jag får se, har ca en dag till att fundera på vad jag ska klä ut mig till. Haha, på tal om självstudieveckan så har jag knappt pluggat något. Börjar känna mig lite stressad..det är ju bara några dagar kvar till prov 1 och 2! Plus lökrapporten. Hej plugghelg? Ska snart träffa Nina på Georges och plugga lite matte, det verkar som att vi har fastnat på samma ställe. Damn you största och minsta värde!

12.10 blir det!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0