I can finally breath

Nu är min helvetesvecka över, är ledig en vecka och sedan har jag ännu en helvetesvecka. Jag är så glad att vi är lediga var femte vecka, hade nog inte klarat det annars! Fysiken, biologin och kemin gick bra. Tur att Sandra och jag fick för oss att plugga i tisdags, vi satt på Georges från kl 14.30 till 21.10. Det var enda sättet att förstå fysiken! Hade nog inte klarat veckan utan Elina heller, hon råkade befinna sig i Italien och hade möjlighet att ringa gratis. Tur det, man måste ju kunna prata med någon om man håller på och får ett nervöst sammanbrott!

Högskoleprovet gick väldigt bra också, har nog höjt mig rätt mycket. Är så nöjd! Jag blir nästan lite sugen på att göra det ingen sen till våren och plugga lite till, kanske börja läsa böcker så att jag förbättrar mig läshastighet ännu mer. Efter höskoleprovet drog jag, Emma, Nina och Max till Georges, vårt nya hängställe, vi är där jämt! Jag tog som vanligt en mjölkdrink medan alla andra var coola och tog kaffe. Haha. Sedan gick vi till hemmakväll och hyrde en svensk film; jag avskyr svenska filmer, jag tycker inte de är bra. De brukar inte ha någon handling, jag hatar att de pratar svenska, inga bra/snygga skådespelare etc. Men eftersom alla andra ville se den tänkte jag att jag kunde ge filmen en chans eftersom den handlade om vampyrer (I've been called fanghag and fangbanger. And damn, I'm proud of it. Eric Northman is my man) så, låt den rätte komma in blev det. Sedan, efter att ha sett den var "vad var det jag sa?" det enda jag kunde säga. Jag har rätt om svenska filmer! De SUGER.

Nu mina vänner ska jag vara duktig och städa! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0